Zajęcia

  I semestr 20 spotkań, czwartek ( 2x 45 min.)
LP. Prowadzący Temat
1. dr hab.Iwona Mystkowska Wieża stężeń czyli tęcza w probówce.
2. dr hab.Iwona Mystkowska Kwaśne czy zasadowe, jakie jest pH naszych codziennych napojów? Czy smak to, to samo co odczyn?
3. dr Michał Bergier Aktywne sposoby spędzania czasu wolnego
4. dr Michał Bergier Sport to zdrowie - gry i zabawy rekreacyjne
5. mgr Justyna Kuflewska Green Team - Moja własna ECO torba 
6. mgr Justyna Sadowska Ścianka wspinaczkowa
7. dr Rafał Sochaczewski Ciepło - czy można je zobaczyć?
8. dr Rafał Sochaczewski Czego nie widzi ludzkie oko
9. mgr Zofia Lubańska Spotkanie z robotem: Ozoboty
10. mgr Zofia Lubańska Spotkanie z robotem: Inteligentne roboty
11. dr Kamil Zaworski Anatomia człowieka
12. mgr Monika Kadłubowska Integracja sensoryczna
13. mgr Piotr Lichograj Inteligentne roboty
14. mgr Piotr Lichograj Elektronika dla najmłodszych
15. mgr Justyna Sadowska Lodowisko
16. mgr Klaudia Jaszczuk Green Team - Art. Upcykling (recykling)
17. mgr K. Saczuk Eureka!!! Odlotowa fizyka.
18. mgr K. Saczuk Elektryzująca fizyka
19. mgr i. Biały Dlaczego samochód  jedzie?
20. mgr M. Biały Jak  pracuje silnik?
  • 06.03.2024

    Temat: ,,Ciepło czy można je zobaczyć"

    Można eksperymentować z różnymi materiałami takimi jak woda, metal, plastik, aby zrozumieć jak one przewodzą ciepło. Istnieje wiele rodzajów fal elektromagnetycznych, których ludzkie oko nie jest w stanie dostrzec bez specjalnego sprzętu, np. kamery termowizyjnej do wykrywania promieniowania podczerwonego lub specjalne okulary do widzenia promieniowania ultrafioletowego.

  • 06.03.2024

    Temat: ,,Aktywne sposoby spędzania czasu wolnego".

    Aktywność fizyczna jest bardzo ważna dla zdrowia i rozwoju dzieci. Aktywne spędzanie czasu wolnego to : spacery, jazda na rowerze, gry na świeżym powietrzu lub zajęcia sportowe. Najważniejsze aby mieć dużo zabawy i jednocześnie zachować zdrowie.

  • 06.03.2024

    Temat: „Wieża stężeń czyli tęcza w probówce”

    Eksperyment naukowy z wodą i światłem słonecznym. Kiedy światło słoneczne trafi na krople wody – zachowuje się jak pryzmat. Światło białe załamuje się w kropelce wody, odbija się wewnątrz niej i ponownie załamuje. Dla każdej barwy załamanie światła dzieje się pod trochę innym kątem. Dzieci jednak to światło widzą już w postaci kolorowej tęczy.

  • 06.03.2024

    Temat : „Kwaśne czy zasadowe; PH w codziennych napojach”

    PH jest to pojęcie określające odczyn danej substancji, które jest różne i istotne dla organizmu oraz całego ustroju. Zajęcia ukierunkowane na rozpoznanie odczynów: kwaśnych, neutralnych, i zasadowych.

flagi.png

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Uczelnia dostępna dla wszystkich, numer POWR 03.0500-00-A050/20

O projekcie

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce oraz o naszej polityce prywatności. 
Czytaj więcej