Autor: Andrzej Borodijuk
Adresaci i atuty studiów
Studia adresowane są do aktualnych i przyszłych pracowników urzędów. Tematyka studiów pozwoli słuchaczom na poszerzenie wiedzy z zakresu odpowiedzialności prawnej urzędnika oraz prawno ‑ administracyjnych aspektów pracy urzędnika. Słuchacze będą mogli również zapoznać się z komputerowo wspomaganymi technikami biurowymi oraz pogłębić umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta.
Przesłanki i cele
Dostarczenie profesjonalnej i aktualnej wiedzy na temat odpowiedzialności karnej i dyscyplinarnej urzędnika.
Pogłębienie umiejętności samodzielnego wykorzystania specjalistycznej wiedzy w podejmowanych działaniach urzędniczych.
Zapoznanie z aktualnym stanem wiedzy z zakresu ochrony danych osobowych oraz pogłębienie umiejętności praktycznego zastosowania.
Zapoznanie z praktycznymi aspektami bezpieczeństwa informacyjnego.
Pogłębienie praktycznych umiejętności znajomość programu MS Excel oraz MS Word.
Podniesienie kompetencji miękkich w zakresie komunikacji, obsługi klienta i radzenia sobie ze stresem.
Kwalifikacje po ukończeniu studiów
Absolwent otrzymuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie Prawno administracyjnych aspektów pracy urzędnika z elementami informatyki.
Program
Wykładowcy
Koordynator studiów - dr Joanna Żurakowska-Sawa (j.zurakowska-sawa@dyd.akademiabialska.pl)
Organizacja studiów
Czas trwania - 2 semestry
Liczba godzin - 155 godzin wykładów i ćwiczeń
Ilość miejsc - 30
Studia kończą się egzaminem (bez konieczności pisania pracy dyplomowej)!
Rozpoczęcie zajęć - październik 2024 r.
Opłaty za studia
Czesne - 1750 zł./semestr
Szczegółowe informacje dotyczące zniżki/dofinasowania/rozłożenia czesnego na raty dostępne są w zakładce - zasady rekrutacji
Zasady rekrutacji
Szczegółowe informacje dotyczące rekrutacji dostępne są w zakładce - zasady rekrutacji
Aplikuj online - Internetowa Rejestracja Kandydatów
Złóż wymagane dokumenty:
- formularz zgłoszenia na studia (wydruk z programu IRK),
- kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych (oryginał do wglądu),
- dowód osobisty (do wglądu),
- odpis aktu małżeństwa, w przypadku gdy nazwisko na dyplomie i obecnie używane są różne (do wglądu).
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Uczelnia dostępna dla wszystkich, numer POWR 03.0500-00-A050/20
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce oraz o naszej polityce prywatności. Czytaj więcej